onsdag den 4. januar 2012

Fødselsdags kage

Så har jeg bagt min første kage med fondant, den blev ikke helt som forventet... Da jeg ikke lige kunne finde fidusen i at bruge mine bogstavs udstikkere, så blev nødtil lige at lave nogle alternative bogstaver på kagen. Men har tænkt mig at forsøge igen inden længe, og nu har jeg fundet ud af hvordan bogstavs udstikkerne fungere, så næste gang bliver det forhåbentligt en kage med pæne bogstaver på.
Men den smagte super lækkert og det er jo egenteligt det vigtigste.

Jeg har til kagen brugt lyse lagkage bunde. I lagkagen er der et lag toblerone creme og et lag med  jordbær creme.
Derefter har jeg smurt kagen op med en nutella-smør creme. som pynt har jeg betrukket den med fondant og lavet fondant bogstaver på kagen. Billedet af mickey mouse har Alma selv valgt, hun var meget stolt over det. Det er rispapir med sukkertryk, og altså et spiseligt billede.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar